19.07.11

Сніданок на траві

Най-най-найбільше зі всієї палітри мені подобається поєднання білого-зеленого-жовтого. Ці кольори такі свіжі, літні і просто мої най-най. Відповідно я не могла пройти повз завдання від блогу Мой мир скрапбукинга, який нажаль припиняє свою роботу(((.
Ось палітка і ромаааашки

Вперше взяла участь в роботі з заданою палітрою. Страаашно, але ручки зачесались і ось моя листівочка.


Вона мені так подобається (ех, одна скромність). Буду вдячна за підказки, чи варто в ній щось змінити чи додати.

4 коментарі:

  1. Дуже гарна!! Мені також дуже подобається!

    ВідповістиВидалити
  2. Файно снідати на траві :) Дуже гарні кольори.

    ВідповістиВидалити
  3. очень мило ^^, букетик очарователен.Благодарим вас за участие в МмС!

    ВідповістиВидалити
  4. Але ж красива листівка, кольора мені теж дуже подобаються.

    ВідповістиВидалити