22.07.11

Ура! Ура! Я маю нагородку!

Це моя перша нагородка і мені тааак приємно її отримати. Kukla дуже дякую!
Ніколи не думала, що так тішитимусь. Але це таки приємно, коли відзначають твої творіння і витворяння. Нарешті дойшли руки її забрати. Та-дам...

Правила получения этой награды :

1.Поблагодарить человека наградившего вас этой наградой,разместить ссылку на человека, который наградил вас этой наградой
2. Написать 7 вещей о себе
3. Назначить награду 15 блогам
4. Необходимо связаться с этими блогерами и рассказать им о награде!
 
 Відповідно до правил напишу сім фактів про себе.
1. Я страшенно не послідовна  і через це маю купу розпочатих і не завершених справ. От точно-точно колись навчусь правильно організовувати свій час, бо наразі він більше схожий на хаос. А ще я інтернет маньяк)))

2. Я заМужем майже 4 роки. Цього року виповниться 10 рочків, як ми в парі.

3. Коли народилась Софійка - народилась я. Мені дуже подобається бути мамою, бачити як змінюється моя дитина, спостерігати як все в природі гармонійно і продумано. Мамство відкрило в мені бажання робити щось гарне.

4. Мені цікаво приїхати в чуже місто і відкривати його для себе. Читати його історію, ходити вулицями, приглядатись до людей. А ще колись була мрія відвідати всі замки України. А ще я закохана в гори і гірські ріки.

5. Завжди читаю газети чи журнали з останньої сторінки. А книжки... Починаю читати нормально, спочатку. Прочитаю до середини, потім останній абзац останньої сторінки і дочитую вже як всі нормальні люди. Блоги читаю з першого допису, завжди цікаво з чого все починалось. Правда до останнього не завжди дочитую. Якось так.

6.  Зараз в повному ступорі, бо не маю уявлення чим займатись в житті. От би сиділа і щось витинала, клеїла, вишивала...(а вчилась на мікробіолога))).

7. Люблю дощ. Літній і теплий, або осінню мряку. Будь-який. Загорнутись в коцик в теплій хаті з горнятком гарячого чаю або шоколаду і читати/дивитись кіно/вишивати/...

А ще я маю мрію!

Хочу потішити нагородками 12 дівчат чиї роботи мене надихають не опускати руки і далі вчитись, пробувати і щось витворяти.  Декого знаю і часто спілкуюсь, з іншими дуже б хотіла познайомитись. Дякую, що ви є і творите таку красу!
 
Mariasia
Лілюся
Tanyas Hobbywelt
Velana
Maria's Treats
marunka1988
Scrapmery
Рената
Larisynya
Зірочка
Natalya
Maryana

Всім бажаю гарного настрою, щоб рукодільна муза вас не покидала, а допомагала відкривати нові горизонти. І побільше вільного часу для улюбленої справи!!!

8 коментарів:

  1. А-а-а-а-а!!! Дякую!!! Так приємно!!!
    А що тепер я маю зробити? Також нагородити когось?

    ВідповістиВидалити
  2. Пункт перший - то певно всім близнюкам пасуватиме!

    ВідповістиВидалити
  3. Ліля, під мальнком є правила отримання нагороди. А от що писала мені Kukla "mary_lviv, для мене теж всякі ці нагородки в новинку... все дуже просто... тобі потрібно цю картунку скопіювати до себе в блог.. написати, що цю нагородку подарувала тобі я.. подякувати) типу привселюдно)) написати про себе 7 фактів...будь-що... і подарувати цю нагородку 15 блогам... ну я подарувала 10... які мені були цікаві... це просто прояв симпатії і побажання натхнення людині, котрій ти даруєш.. потім сповіщаєш того, кому ти подарувала...щоб він забрав нагородку... і все спочатку..він дякує..вивішує і т.д.... ".

    А щодо пункту першого, ну хто-хто, а ти мені видаєшся ну дуууже організованою людиною ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Мар"яська дякую дуже-дуже за нагороду!! Надзвичайно цікаво було читати про тебе!!!! Бачу всі Мар"яшки такі веселі ;)))))

    ВідповістиВидалити
  5. Ооо, дуже приємно тебе бачити в себе серед ПЧ (то було моє таємне бажання(тут має бути смайл шпіон в засаді) ). Я якраз збиралась зайти до тебе і написати про нагороду. Мар"ясь, мені дуже-дуже-дуже подобаються твої роботи і буду рада знайомству в реальності.

    ВідповістиВидалити
  6. Мар"яночка, дякую за нагородку!

    ВідповістиВидалити