26.12.11

***Кому Новорічну листівку?*** - Мені!!!!

Суботній ранок почався з походу на пошту. Прийшло повідомлення, що чекає мене лист з Золотоноші. Відразу подумала, що це листівочка по грі,на яку я підписалась в блозі Tворити - значить ЖИТИ! Алінки-
Якось не задумувалась, від кого прийде листівочка мені. Просто знала, що вона буде дуже-дуже гарною. І не помилилась)).
Я така рада, така рада! Маю подаруночок від Іри-Іриски. Там стільки всього гарного і потрібного! Розпакувала ще на пошті. Ну, ви розумієте. Як можна спокійно йти додому, маючи в руках рукодільні скарби і не бачивши їх)). Напевне мали люди атракцію, бо розглядала я ту всю красу з дуже щасливим і  відстороненим виглядом.                           

  А сама листівочка просто надзвичайна! Давно любуюсь роботами Іри, а тепер маю можливість тримати цю красу в руках.

Іруся, дуже дякую за приємні ємоції і гарні слова! І дякую Алінці за чудову гру!!!

п.с. свою листівочку надіслала в суботу. Трошки з запізненням, за що прошу вибачення в свого адресата. Буду сподіватись, що пошта спрацює гарно.


5 коментарів:

  1. Яка краса!!! Дуже гарна листівка!!! А скільки подаруночків!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Листівочка фантастично красива!!! Ще й подаруууночки;) ))) Клас!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо, я рада, что все понравилось! :)

    ВідповістиВидалити
  4. Листівочка дуже гарна, що тут ще скажеш! Зі святом!

    ВідповістиВидалити
  5. Привіт! Мар'янко,отримала твій подарунок! Передати свої емоції дуже важко! Дякую за гарні слова, чудову листівку та приємний сюрприз)))

    ВідповістиВидалити