27.12.11

Фетрова ялиночка

Не змогла пройти повз завдання від АртУголка Открытка №47 "Предпраздничное настроение"
Як правила я наперед знаю кому даруватиму листівочку, а тут не знаю. Але впевнена, що до свят вона знайде свого адресата

Дивно, але зовсім не маю відчуття наближення свят. Про них нагадують тільки листівки і святкова метушня в блогах. А на вулиці так сиро і незатишно, що тільки б і сидіти в хаті, попиваючи каву з молоком під улюблені фільми. Ялинки в усій красі і інша святкова мішура якось не дивляться на фоні болота.
Хочу снііііігуууу!

4 коментарі:

  1. Ти знаєш, ми якраз з чоловіком щойно обговорювали, що нема в нас ніякого відчуття свята.. Мені навіть листівки не хочеться робити новорічні..
    в нас навіть ялинок живих не продають, а зі штучними в мене не асоціюється ні новий рік, ні Різдво!!!
    А листівка така гарненька і дуже гарна та ялиночка!!! Точно скоро знайде адресата!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Подумаєш, нема відчуття;) Як написала одна форумляночка, воно обов'язково прийде, найпізніше 31 грудня;)
    От скажи, коли я вже доберусь до всіляких скетчів? У тебе таааак класно виходить їх обігрувати, що аж заздрісно мені))) Молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  3. мне кажется, что открыточка легко может тоже поучаствовать в Традиционном рождестве от Штампов с любовью, цветовая гамма соответствует)))

    ВідповістиВидалити
  4. Красивая открытка! Спасибо за участие в задании АртУголка!

    ВідповістиВидалити